FICANDAINA2020

Ver más imagenes

Un ano máis o noso centro foi invitado a participar como xuíces na sección Andaina dentro do Festival Internacional de Curtametraxes e Diversidade Funcional. Os nosos alumnos tiveron que elixir a curta que máis lles gustou entre as catro  que miraron: Adagio, Izan, Lay them straight, la promesa e Inexorable.

Logo de ver as curtametraxes, Sergio González falou da súa propia experiencia persoal, apaixoado do cine, da literatura e do xadrez.

Foi unha experiencia enriquecedora e unha ollada diferente ao mundo no que vive o noso alumnado.